denizbs Merhaba hanımlar. Oğluma 4. Gün mama başladık sarılık olmasın diye sonra da hiç bırakamadık malesef. Şimdi 4.5 aylık 4. Aya kadar sadece yatmadan 60-90cc mama içiyordu geri kalan zamanda hep emziriyordum. Ama dr az kilo aldığını ve daha çok mama vermem gerektiğini söyledi. Sütüm de azaldı emerken yutkunduğunu falan duymuyorum artık. Ağlamıyor da ama aç olsa ağlar diye kendimi avutuyorum. Emzirme üstüne mama verince onu da bir solukta bitiriyor. Gün içinde bir iki defa 60cc yatmadan 120cc içiyor. Sütümü nasıl çoğaltabilirim. Sağmamı tavsiye ederseniz ne zaman ne sıklıkla sağmalıyım. Sağdıkça da az çıktığını görürsem daha çok üzülürüm. Tavsiyelerinize açığım
Mrvalptmr denizbs strese girerseniz daha da azalır. Tahin pekmez, incir, dere otu, taze soğan ve muz benim sütümü artırmıştı bi de emzirme sırasında sıcak süt artırıcı çay içmenizi öneririm inşallah işe yarar 🤗
Belinayyy denizbs dere otu kuru meyve serbetleri sutunu artirir bide sagmak canim bebegini emzir 1 saat sonra sag sagdiktan 1 saat sonra bebegini emzir sagdigin sutu bebegine teklif et acsa icer zaten bu dongu bole devam etsin basta az ciksada hic bi makine bebegin kadar cekemez sutu bide sagdikca beyin memeye daha fazla sute ihtiyac var mesaji vercek uyarilcak surekki buda sut yapar. Düzene oturtuncada gunde bi kackere sagarsin yine
Melek21 denizbs Canım mama şişiriyor kilo aldırmıyor balon gibi hava sadece tamam manayı çoğalt ama sen önce sütüne odaklan ben her akşam göğüslerimi yıkıyorumtarskla tarıyorum havuç süt kanallarını açıyor marol dereoto bunlarıda tüket süçkaç ben şerbetli tatlı yediğimde hece hemen fark ediyor bebeğin zayıf ama önemli olan sağlıklı olması bunu düşün mamanın faydası yok zarori bi ihtiyaçtır sadece süt arttırıcı tarifler dene
Melek21 denizbs yani şimdi kaç kilo oldu kız 😅 tahin pekmez hem sütünü yağlandırır ceviz rezene anason çemen tohumu meyvesuyu ama önce inanmak gerekiyor
Elifmustafa Benım de donem donem azaldı her emzirmeden sonra sağdım cok az geliyordu ama yine de sagdım süt kanallarının uyarılması lazım bi de bol bol su içtim tekrar toparladı çoğaldı sütünüz az gelse bile canınızı sıkmayın sağın beyne süt lazım mesajı gitmesi lazım.. 😍🥰
biryavuzkusu denizbs bence kilosu iyi benim bebeğim 4. Ayda 5900 dü. Son iki ay biraz daha az kilo almış ama yinede kilosu iyi diye düşünüyorum başka bir doktor önerisi almakta fayda var. Bizde ilk doğduğunda mamaya başlamıştık bırakamadık 2. Aydan 3. Aya kadar 100 gr almıştı hiç mama vermemiştim. Sonra yine mamaya başladım şuan 6 aylık 7300 ancak oldu. Zayıf bir bebek ama çok şükür sağlıklı. Bence sizin sütünüz yetiyor. Stres yapmayın yetmiyor diye düşünmeyin.