mom9898 ya benim eşim yok yıl da iki defa gelince yılbaşına denk gelmedi. Kızımla her zamanki gibi bir gün olacak sanırım. Ama seneye 2 yaşında olacak sanırım bir yılbaşı ağacı alır süsler dans filan ederiz kızımla. Planlarım seneye artık azıcık aklı yetince daha zevkli olur 😍🥰