mom9898 Merhaba,iyiyim sen nasılsın acabaa ? ☺️ Valla ben yılbaşını çok severim,her ne kadar gavur işi olsa da süslü sokaklar,ışıklar,çam ağaçları,hele bir de üstüne kar yağışı olsa(İzmir Foça’dayım bu imkansız)tadından yenmez😍Her sene yılbaşından bir gün önce salonumuzun köşesine küçük bir çam ağacını koyar eşimle bir güzel süsleriz,yanıp sönen ışıkları takmazsak olmaz,evimizin camları çok büyük ve ben hepsine beyaz marker kalemle yılbaşına özgü kar taneleri çizerim(madem kar yağmıyor napalım🤭).Televizyondan da yılbaşı müziklerini açarız,hani böyle disney noel müzikleri olur ya,mumlar yakarız bir de gaz lambası☺️ Yılbaşı ağacımıza baka baka kahve yudumlarız,kızım 15 aylık geçen sene uyuyordu tam yılbaşı saatlerinde bu sene de galiba bize eşlik eder.Ama belediye Foça’nın meydanına kocaman ve çok süslü bir beyaz çam ağacı koyup tüm sokakları ışıklarla donatır,hava güzel olursa ailecek oralarda yürüyüş yaparız tahminimce🥰Bu sene yılbaşına 6 aylık oğluma hamile olarak gireceğim için çok heyecanlıyım,onun dışında yılbaşı bana her zaman sırf o görsel şölenler sayesinde içime mutluluk veriyor😍Yeni yıldan beklentim kendisi gibi dünyamıza ışıl ışıl günler getirmesi🙏🏻