Ggdefne Arkadasım kullanıyor kolejen yeni aldı bir kutu bitirdi 3 ayda bir kullanıcak sanırım sonra ara verip 3 ay bidaha kulkanıcak diye biliyorum banada al diyip duruyor ihtiyacımız var diyor aklıma girmeye çalısıyor ama bu kadar zamalara mutfak ihtiyaclarına giden masraflar dan okadar para veremiycem için sen kullan da bakarız diyorum hep geciştir yorum aslında kolejen getcekten çok iyi ama ben bi aktardan duymustum TV de büyük baş hayvanın kuyruk yagını tavada eritip sıvı yag haline getirim saf vazalinle karıstırıp kremsi bir hal almasını saglayıp kullanılıyor diye duydum gece yatmadan düzenli bir şekilde sürmek gerekiyormus bu jeli ben böle yapmayı düşünüyorum açıkcası hem daha dogal hende daha az masraf maddiyat acısından diye düşünüyorum ben de var kuyruk yagı aktardan da saf vazalin alıp deniyecehigim duzenli kaz ayaklarım var gülünce çıkıyor bende kaz ayaklarım için deniyecegim bunu bakalım