Anneler oğlum 20 aylık oldu . 6 ayından beri alerjik mama kullanıyoruz . 8 aylık alerjisi bitti ama diğer mamaları kabul etmediği için alerjik mamaya devam ettik . Yaklaşık 1 aydır kulak iltihaplanması var serum yedi antibiyotik kullandı ama sık sık tekrar ediyor doktor biberon tetikliyor dedi artık kesmelisin dedi . Oğlumda gece canı istedikçe kalkar içer ben nasıl bıraktıracağım biberondan nasıl vazgeçer ?