Kızlar çarşambadan beri gribiz kızım da ben de. Bugün sabah uyandımki boğazlarım filan çok kötü hiç böyle hasta olmamıştım. Çarşambadan beri 4 5 saatte 1 parol içiyorum, ıhlamur tüketiyorum. Cuma kızımdan ötürü hastanede yattık 2.5 aylık antibiyotik tedavisi gördü düşmeyen ateşi vardı dün öğlen çıktık. Dün akşama kadar bi sıkıntı yoktu dün akşam sütümün azaldığını farkettim, dedim hastanedi yorgunluğundandır muhtemelen. Bugün yine baktımki sütüm azalmış hastalığımdan ötürü mü sürekli parol kullandığım için mi başına böyle bir şey gelen var mı ? Çevrem emzirirken sadece parol kullanabilirsin hasta olsan dahi demişti oysaki biraz önce sağlık ocağını aradım emzirirken de kullanılan ilaçlar varmış, kaç gündür milletin ağzı yüzünden boşuna çekiyorum belki de birazdan sağlık ocağına gideceğim ama süt konusu beni çok telaşlandırdı bebeğimin emmesinde de hiç bi sıkıntı yok başına gelen var mı geçici mi bu ?