Hanımlar ben doğum yapalı iki ay oldu , normal doğumla kucağıma aldım bebeğimi sonrasında da hiç dinlenmedim hep ayakta hep iş yaparak geçirdim fakat bu aralar karnımda böyle şiddetli değil ama devamlı olarak huzursuz eden bi ağrı var acaba karın içindeki yaralardan dolayı mi olur ? Yani iltihaplanma olsa akıntımda koku yada renginde değişiklik , ateş olur diye düşünüyorum ama böyle bi sıkıntım yok . Normal mi iki ay sonra bu ağrıların olması ?