hasretakkus gerçekten yüksek. Ben ilk zamanlar çenesi güçsüz diye günde 1 2 kez sağım yapıp biberonla verdim hatta ilk bir ay gece yatmadan önce mama verdim ozellikle ilk zamanlar sütüm kendini toparlayana kadar.
Kötüyü düşünmeyin, çağırmayın. Doktorlar hep en kötülerini söyler hazırlıklı olun diye. Bol bol dua edin hayırlısıyla bunu da atlatır. Çok gecmis olsun