KucukAdamm Jellyboo 😂😂 biz şimdilik shiba ve pitbull aldık 😂 ama benim aklımda bide raca var. Çok sıfıri yok ama içimden bı ses onu istiyor 😂😂
Jellyboo KucukAdamm insan yatırdıkça yatırmak istiyor 😂😂 ama şu an düşüşteyken almak gerekiyor zaten.
Baharomer KucukAdamm biz geçen sene bittorente yatırdık düştü baya bi acaba parayi çeksek mi beklesek mi anlar mısınız acaba 🥰
KucukAdamm Baharomer ya telegram da coinlerin Grupları oluyormuş . Eşin yada sen indirip girseniz grubuna bittorentin , yorumları okur ona göre davranırsiniz .