Merhaba herkese😊 Bebeğine düzenli kitap okuyan, bebeği bu aktiviteyi seven ve bunun sonucunda kitap okumanın bebek üzerinde olumlu etkilerini görmüş anneler tecrübelerinizi paylasirmisiniz? Uyku rutini olarak mı okudunuz, öğlen aktivite olarak mı? Bende oğluma bugün hikaye kitapları aldım ve düzenli okuma yapıp hem gelisimine katkida bulunmayi hemde kitaplari sevmesini istiyorum, umarm basaririz:) Yorumlarınızı bekliyoruuum:))