NinovaLemi A_hanbebek benim bebeğimin 5. Günde düştü. 2 sefer banyo yaptırmıştık. Her sabah ve akşam alkolle temizligini yapmıştık. Ama içinde ki kanın akıntinin kesilmesi bi 10 gün daha sürdü