Arkadaşlar merhaba , bebeğimin kulak içi yapısı farklı ve kulak deliğinin içi çok az görünüyor , doktorlar işitmesine engel bişey yok diyor sadece görüntü açısından çocuk psikolojik etkilenebilir ileri ki yaşlarda düzelme olasılığı var deniliyor beklememiz söyleniyor , böyle olup düzelen bebekler oldu mu , çok üzülüyorum .