Kullanan anneler fiyatları hakkında pek bilgim yok dün eşim almıs 70 tanesi 85 lira tanesi 1 22 ye geliyor ama kampanyalı fiyatmı yoksa normal fiyatımı merak ettim acıkcası 6 no aldık 2 dir taktım herhangi bi sızma olmadı umarım pişikte olmaz molfixden geçiş yaptık bu arada. Molfix sızma yapmaya başladı yeni paketlerinde sleepy almayı düşündüm ama 6 nosu cok ufak oğlum kilolu biraz primayada cok dayanmaz elimin altında olsun istedim devamlı bez aramak istemedim kulllanan memnun kalan varmı ?