Merhaba öncelikle burda okuyorum yada oğlumla yaşıt bebeklere bakıyorum yattıkları yerden kafalarını kaldırmaya çalışıyor oturur pozisyona gelmeye çalışıyor diye ama benim oğlum yapmıyor dönmüyorda yattığı yerden kafasını kaldırıp bakmayada çalışmıyor ama ellernden tutunca kafasını kaldırıyor bu bi gelişim geriliği midir korkmalı mıyım sağa sola da dönmüyor yattığı zaman robot gibi yatıyor ayaklar eller kıpırdıyor ama