Oğlumun altını bezlerken fark ettim az önce hafif bi pembelik var ama pişik gibi de değil, canı da yanmıyor pişik acısı çekmiyor ama emin olamadım belki pişik başlangıcıdır falan diye krem sürdüm. Mustela pişik kremi kullanıyorum. Hafif sürdüm az miktarda önlem olsun diye, mantıklı mı? Siz pişik olacağını önceden anlayabiliyor musunuz? Ya da pişik değilse kremi kullanmamda bir sakınca var mıdır? İlk bebeğim olduğu için çok tecrübem yok sormak istedim.