Pandaliii Habımlar bebeğim 4 ay 10 günlük sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum suanlık. Sizler hangisini kullanıyorsunuz acaba
midekoruyucu Pandaliii ya sağlık ocağının verdiğini bebeğim içmiyor bi türlü puskuruyor, doktor bestiron verdi ondan veriyorum 8 damla. O da portakallı, pek beğendi diyemeyiz ama en azından içiriyorum zorla da olsa, öbürünü hiç içmedi
PamirVefa Ben bu platformda çok araştırdım ocean markasını kullanıyorum faakat bilgin olsun spreyini verirse damla şeklinde verilebilecek aparatı iste çünkü spreyin bir sıkımın da 7 damla falan var o yüzden damla şeklinde olursa bu markada 1 damla vermen yeterli