Geçende post açmıştım yetmiyor sanırım diye. Normalde karnı tok olduğunda ne meme alıyordu ne mama ama şu 2haftadie falan sütümun yetmediğini düşünmeye başladım bugünde yarım saati geçkin emzirdim emzirirken çok huzursuzlandi memeyi devamlı bırakıp bırakıp aldı normalde bıraktığı zaman sütüm akardı ama kupkuru gördüm. Sonra arkasına deneme amaçlı mama verdim ama ne biçim içti😔 çok üzgünüm ya sütüm olsun diye de kendime çok iyi bakıyorum halbuki süt yapacak tüm gıdaları yiyorum bol bol su tüketiyorum neden böyle oldu😔