Benimde ilişkiden hemen sonra adet olmuştum (dogumdan sonra ilk adetim) sabahında. Daha sonra tekrar olmadı eşim yoğun çalışıyor adet dönemim geldi geçti 10gun tekrsr olmadim korunuyoruzda. Hamilelik olmuş mudur acaba.😬 test yapmaya korkuyorum açıkçası. Duzensizlikte normal midir ki.