2.doğumumu da yaptım 30 gün oldu adanadaki doktorum 40 gün geçince spirali taktır dedi elazığ da yaşıyoruz burayı pek bilmiyorum doktorlar hakkında pek bilgim yok yeni geldik özelde veya devlette spiral taktıranlar fiyatı ve doktor adını söylerseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙂