Ebbrru Kizlar arabayla 6 7 saatlik bı yola cikicaz yanıma neler almalıyım. Güneş kremi öneriniz nedir hangisinden almaliyim. Korkuyorum açıkçası ilk bebiş ilk tatil bakalım neler bekliyor beni 🙈😊
Melved80 Ebbrru biz de 6 buçuk aylığız şuan tatildeyiz rahat oluyo bizimki uyumlu maşallah etrafı izledi bugün denizde uyudu kalktı kendi kendine oyalandı öyle yormadı bizi
Melved80 Ebbrru yalnız biz anne sütü alıyoruz evdeyken tadımlara başlamıştm ama burda vermiyorum sadece anne sütü veriyorum acıkınca o yüzdn de kolay oldu bize
MehmetAli Ebbrru 40 gunluk bebekle çıktım tatile yeni geldim 4 yasinda oglum da yanimda gerekli herseyi alirsaniz sorun cikmaz ama sicakta pisik kremini unutmayin 1 saatte altini degistirirseniz suyla yikarsaniz iyi olur hafif kizariklik oldu 2 gunluk bakimla iyileşti poposu Iyi tatiller
AygulSina Ebbrru sana tek tavsiyem cok sık durun mola verin havasizliktan hasta olma olasiligi cok yuksek bizimki hasta oldu saate bir mumkunse durun
Deva2019 Ben de beklemede kalayım zira ağustos da tatil planımız var ve tam 6 aylık olacak diş dönemine denk geliyor sanırım, eşim gidelim bişey olmaz diyor ben korkuyorum..
Ebbrru Deva2019 Erkeklere göre hiç bişey olmaz zaten 🤣 Ama çok da istiyorum gitmeyi bakalım hayırlısı 😊
Ebbrru Melved80 Maşallah ne güzel inşallah bizimde öyle olur yaa 🙏 güneş kremi ne kullaniyosun memnunmusun çok soru soruyorum ama 🙈
Ebbrru MehmetAli Ayy evet pişik kremi aklıma gelmemişti daha bir hafta var gerçi ama yinede tskler iyi oldu demeniz 😊
Melved80 Ebbrru sebamed aldım memnun kaldım losyon olanı güzel. Yalnız denize bi girdireyim dedim dalgadan korktu bizimki bi çok küçük bebiş vardı hepsi aynı şekilde korkuyolar sudan o yüzdn bebeği suya sokmakla ilgili çok bi beklentiye girmeyin benim giib simit kolluk falan herşeyi almıştm girsin diye olmadı
Yunel Melved80 canım bnde gidicemde araştırdım şimdi losyonu sarı kapaklı olanımdan mı yoksa mavi kapaklı olanından mı aldın 50 faktör mü bebeğim beyaz tenli bir bebek bnde güneş kremi araştırıyorum banada bilgi verirmisün acaba işe yaradı dimi sizdeyanma falan olmadı
Sirvanaydinerr Ebbrru ben gittim hiçte bişey olmadı valla😂 10 günlük gittm eğlendim geldim. Yorucu muydu evet yorucuydu ama çocukla hep eşim ilgilendği için çokta zorlanmadım😂 Bana Hipp’in güneş kremini önermişlerdi onu aldım memnunda kaldım oğlum aşırı derecede beyaz tenli olmasına rağmen yanmadı.Sende korkma yani anın tadını çıkar☺️
Ebbrru Sirvanaydinerr Hadi inşallah bizde zorluk cekmeyiz 😊🙈 İyi geldi valla yorumlar korkum azaldı sanki 🥰
Yunel Sirvanaydinerr canım inşallah bnde haftaya gidicem tatile benim bebeğim de aşırı beyaz tenli bnde güneş kremi arıyorum şimdi internetten baktımda hipp birsürü farklı özellikli kremi spreyi ve losyonu çıktı acaba senin aldığın hangisiydi bilgi verirmisin
Ebbrru Melved80 aynen o güzelliği olcak 😊 olmadı orda yapabildiğim kadar tadımlık veririm fırsatımiz olursa tabi