Kızlar başlıktada söyledigim gibi internetten bi hesaplim dedim yaşıtlarına göre standartların altında diyor şöyle ki kızım 2860 49 cm doğdu 38 haftalık
1.ay 4650 56 cm
2.ay 5900 59 cm
3.ay 6800 60 cm olmuş az evvel geldik sağlık ocagından herşeyi gayet iyi dedi boyu kısa mı dedim bi cm tek uzamıs hayır dedi ayına göre gayet iyi sizlerin nasıldı boy ları