Kızlar bebeğim 3 aylık. Dün gece üstünü açmış bizim yatak odası da sabaha karşı Serin oluyor. Terlemiş ve teri soğumuş göğsü soğuk ama ensesi sıcaktı. Baya da kalmış sanırım öyle üzeri açık. Acaba üşütmüş müdür? Birde geceleri terledeğinde sırtına sadece ter bezi koyuyorum, sizce değiştirmeli miyim üstünü?