Saysm bu bebeğe bağlı bence. İlk 2.5 ay ana kucağına koydum. Sonra hareketlenmeye başladı. Poposunu kaldırıp kendini atmaya çalıştı. Sonra onu kullanmayı bıraktım oyun halısına koydum, şuan 3.5 aylık. Uyanıklık zamanında çok güzel oyalanıyor, piyanolu aldım ben, üstündeki oyuncaklara atılıyo çırpınıyor falan. Ne zamana kadar durur onda bilmiyorum ama 1 aydır kullanıyoruz. Bende işimi rahat yapıyorum o oyalanırken