Lulemom evet. Yenindoktorlar tecrubesiz olduğu icin bir sorun var diyelim örneğin cocuk ateşli senin eski doktor onun neden atesi çıktığına dair 100 sebep söyler yenisi bir ton tahlil ister. Gerçekten bu böyle. Yeni genç doktorlar riske atmak istemediği için her türlü testi yapiyor bu da çocuğa bir yerden sonra eziyet oluyor . Mesela benim kizim sarılık oldu. Genç bir doktor baktı acil bir durumdu. Hemen yatıralım çok yüksek fototerapi alsın 6 saatte bir kan alınsın falan dedi. Sonra biz 1 gece yattık sabaha yaşlı doktor geldi. Dediki siz neden yattiniz bu değer evde de düşerdi.