Yagmurtekin Bu aylarda gazınızın azalması lazım aslında, uykusuzluğun nedeni gaz mı ki doktor bu damlayı verdi 🙄 Belki 4.ay atağında falansınızdır öyle geldi aklıma. Duş, masaj, beyaz gürültü filan deneyin ve kesinlikle güzel bir kundak yapın bebeğinizi bir de formül mama daha tok tutuyor böylelikle daha uzun uyumaya başladı benimkiker