Kbra6161_ Arkadaşlar yazdim ama bişey yazan olmadı her zamanki gibi. Bebeğim 11 gün sonra 6aylik olucak neler verdiniz kahvaltı öğle aksam ?? Ve ara öğün Bir kerede yazdıklarıma biri cevap yazsa sasiricam..
kubra2608 Kbra6161_ ben 3 gün kuralı ile sebzeleri haşlayarak tadım yaptırmıştım sonra bu sebzelerden çorba yaptım.Ama miktarı az olmalı daha çok küçük çünkü.Her öğün de ek gıda tavsiye edilmiyor 6. Ayda tadım şeklinde ilerleme oluyor daha çok
VERA19 Kbra6161_ Tarif dünyası köşemize bakarak çeşit çeşit tariflerimiz arasından seçim yapabilirsiniz🧡
Azyef 6 ay olunca direkt öğün sekılde degıl tadım şeklinde ilerliyorsunuz 3 güne bır yeni besin tattırıyorsunuz link atayım inceleyin instada bir sürü yardımcı sayfa var takıp edın bir ara
Azyef Bir kaç tane böyle liste bakın kendınıze liste oluşturun aklınıza yatan doğrultuda devam edın ben öyle yapıyorum