Kızlar ben bu aya kadar hep emzirdim . Hiç mama kullanmadım . Yalnız bu ay başladığında bebeğin doymadığını farkettim yani şöyle normalde bebeğim gece 4 5 saat hiç uyanmadan uyurdu artık çok sık kalkıyor kalkıp emip yarım saat sonra tekrar emmek istiyor . Ben göğsümü sıkınca süt gelmediğini farkettim . Sağınca da çok az çıkıyor . Bir de bazen göğsümde emerken ağlıyor o an mama yapınca mamayı hemen içip tüketiyor . Şimdi ben yurt dışındayım doktor randevumuza daha var mesaj attım fakat dönmedi sizce bu mamayı ne kadar vermeliyim ? Ben emzirdikten sonra bazen 60 cc yapıyorum yetiyor . Ama gece 120 cc yaptım 100 cc içti . Sütüm geliyor olsa bu çocuk bu kadar içer mi sizce içemez bence mide doluyken demek ki karnı boş kalıyor diye düşündüm . Kafamda deli sorular . Bana yardımcı olun lütfen