3 aylığız bugün kontrol vardı 400 gram almış. 3380 doğdu şuan 5400 kilosu. Ebe Corona dan sonra sütün kalitesi değişmiş olabilir stres yüzünden olabilir bir ay daha takip edelim sonra mamaya bakarız dedi. Hastalıktan değişebilir mi acaba süt tat alamıyorum alsam bakıcam sütün tadına ama sizinkiler 3 aylıkken nasıldı? Bi de doymayan bebek ağlar halsiz kalmaz mı ama benimki aksine çok neşeli ağlamıyor hareketli