Songulkaya https://imgyukle.com/i/kt4L5o Kızlar arkadaşımın bebeği 5.5 aylık bugün duş alınca aşı yeri böyle oldu başına gelen bir bilgisi olan var mı?
Deletedmom0099 Songulkaya yara olması normal ama bu bayağı kötü olmus bence hemen doktora gitsin mikrop kapmış olabilir
Annis-ogul Songulkaya geçmiş olsun cnm.normalde et toplaması yapar ama bu dışa vurmuş. Bizim ufak bi et bni yaptı sonra gecmisti
Almilam07 Songulkaya yaaa cok kotu olmuş bende salı günü yaptırdım verem aşısını sivilce gibi olmustu geçti umarım cok cani yanmiyordur kıyafetine yapışmış sanirim komle kan yaranın geldiği yer yavrummm cok geçmiş olsun
Songulkaya Deletedmom0099 hemşireye danıştık oda doktora gitmemizi söyledi birazdan götürecek. Sinir yapışmış gibi içinden et çıkıyor resmen
ozlemleyla Ayyy yavrum ya. Benim kızımda küçücük bi pembelik kaldı sağlık ocağındaki ebe 6 7 aylıkken bile iltihap dökebilir dedi şu an 3,5 aylık bakalım gözlemliyorum ben de. Ama yine de bi doktor görsün bence açık yara sonuçta mikrop kapmasın
Songulkaya ozlemleyla Sağolun birazdan gidecek doktora. İltihap gibi değil daha çok içinden et çıkıyor gibi 🙄
GamzeGoktas Aşının bitanesi böyle yara gibi olup kabuk bağlayıp kendi kendine iyileşiyor ve kesinlikle ellenmemesi gerekiyor o bu aşı mı bilmiyorum ellemeyin sakın doktora gösterin
Songulkaya Almilam07 Sağolun. Bu aşı normalde zaten kabarır iltihap falan olabilir dokunmamak gerekiyor ama et parçası gibi görünce korktuk ama iltihap demiş doktor koparmış K vitamini aşısı yapıldı. Size de çok geçmiş olsun