Bu kaçıncı mama postum saymadım. Aptamil kabız yapıyor diye 8 gün önce goldan goata geçtik henüz kendi daha kaka yapmadı ben fitille yaptırdım fakat 3 gündür kıvranıyor ıkınıyor sıcak uyguladım üşüttü desem şimdiye biraz hafiflemesi lzımdı mamadan dolayı olabilir mi acaba ya kıvranıyor uykuda ellerini aniden böyle kaldırıp indiriyor yüzünü gözünü kapatıyor böyle basına gelen varmı yine mi mama değiştiricez ya 🥲🥲🥲