Sevim07 vlla bende senin gbi dusundum sfce bnm bebegm sicaktan isilik oldu yanaklari ve boyun alti kizardi goturdtm doktor alerji dedi hrrsyini degstrdi mamasindan d3 une kdsr degstrdi kimyon verdgmi soyledim tmm sorun yok ama ale4ji yapms olabilir dedi . Fakat bn hc birini kullanmadim cnku baska doktora gttm hc birsey olmaz isilik olmuş bu vocuk dedi kimyondan yana skntı yok fkat dogal olsun artik ulkemizde maalesf katkı maddeli fln oluyor dikktli al dedi bana