Aysebulut ben çok zorlandım çok.. biberonda almadı meme de. Sadece uyku zamanı yada sallayarak uykusunu getirdikten sonra verebiliyordum. Bir akşam kayınvalidem geldi yine emmiyo direniyo vs, bende tam kalkıp kaşık maması yapmaya gidiyordum. İzin vermedi acıksın iyice bekle dedi hiç bişey vermicez dedi. Bekledik iyice 2-3 saat geçti, sonra dualarla odaya geçtim bi baktım ki emiyo allahım nasıl ağladım biliyo musun o kadar iyi hissettim ki. Bilmiyorum ben duanın gücüne çok inanırım, ben hep dua ediyordum , benim bebeğim aşırı zor. Biberon almıyo emzik almıyo uykusu geliyo uyumuyo kaşık mama yaparım öğürür vs. Sinirlerim bozulmuştu artık. Kaç kez okuttum kızımı, muskası var 3 tane şimdiden 😅 çok şükür şimdi biraz daha iyileşti, alıyor memeyi. Yine bazen bırakıyo çevreye karşı aşırı duyarlı ufak bişeye çıkıyo bazen memeden ama buna da şükür hiç emmediği zamanları biliyorum. Sana tavsiyem biberon verme, bekle acıksın cidden bi dene. Zaten karnı doyunca memeyi neden alsın mantıgıyla git.. acıksın bakalım bi sonra karanlık loş bi odaya geç sessizce memeni ver inşallah alır 🙏🏼