Bebeğim 6 ay 7 günlük ve doğduğundan beri emme sıkıntısı var ilk başta memeyi tutmadı tutturana kadar öldüm doğum sıkıntısının içinde. Sonra gene tutmaz oldu slikon meme kullandım sonra gene tutmadı sağdım sağarak verdim en sonunda 4 aylık olunca iyi çok güzel emiyor çok şükür dedim sonra yine tutmamaya başladı artık biberonu da tutmuyor kafayı yicem emmiyor ek gıdaya başladım acaba ondan mı bilmiyorum ben bıraktırmayı ve mamaya başlamayı düşünüyorum çünkü gerçekten çok yoruldum zaten hiç durmuyor diş mi çıkarıyo bilmiyorum şuan bi de hasta her şey üst üste geliyor babası da zaten yanımda değil asker destek olacak kimsem yok çok bunaldım