Busemgnc merhaba. Bende çok bilgili değilim benim de ilk sadece doktorun dediği şekilde ilerlemeye özen gösteriyorum. 5.ayını doldurunca başladık biz. Şu an erken bence sizin için. Kimi doktorlar da 6.aydan itibaren diyor. Zaten verdiğim miktar 2 çay kaşığı. Öğle vakitlerinde. Alerji durumu olursa görebileyim diye.