Bebeğim 15.ayını doldurmak üzere ama halen anne demiyor. Yanımdakiler Anne nerde deyince beni gösteriyor ama anne demiyor.bunun dışında hadi-dede-gel gel-pisi pisi bi de soru ifadesiyle di mi diyor .bazende kitap bakarken hayvanları tekrar etmeye çalışıyor😂 nasıl kolaylık sağlayabilirim. Çok konuşuyorum,kitaplara bakıyoruz. İlla ki diyecek ama heves ediyorum 😊