merhaba guzel anneler. Benim benegim bugun3 ay 15 gunluk. Son neredeyse bir aydir uyku problemi basladi. Normalde saat sekizde uyursaydo beslenmek icin 3 de kalkan bebek simdiler de sekizde uyuyorsa 10,12,2,4 iki saat arayla kalkiyor ve karni ac oldugu icin de degil sirf uykusundan hafif uyandigi icin ve uykuya geri donmek icin meme istiyor. Ayni durumu yasayan var mi yasadiysa ne gibi bir cozum uyguladi. Uyku egitimi verdi mi ? Veya gecici bir surec mi atak mi ? Cunku ne yapiyorsam
olmuyor. Oglum mememle uykuya girmek
istiyor.