aasyaamomm iyi günler güzel anneler kızım 5 aylık ve neredeyse doğru düzgün saçı yok kız bebek olduğu içinde tereddüt ediyorum açıkçası ilerde saçları seyrek olur diye. babasının saçları çok sık benimde idare eder derecede. yapabileceğim önerdiğinz bişey var mı acaba krem yağ vs
CeylininAnnesii aasyaamomm bişey yapmayın benimde 2 aylık kızım kafasında saç yok illaki çıkar saçları siz müdahale etmeyin
elifineylulu aasyaamomm Benim kızımda oyleydi hatta erkek mi diye soran çok oluyordu,6-7 aylıkken tutulabilecek bir tutami bile minik lastiklerle bağladım bağlanan saç cabuk uzar diye şimdi 16 aylık ikili tavşan vs yapabiliyorum, gözlerinin önüne geliyor saçı
UraSsmom aasyaamomm Benim büyük oğlum da keldi ilk 3 4 ay sonra Sebamed aldım şampuan saçı uzatıyo diye okumuştum omu uzattı bilmiyorum lüle lüle saçları oldu sonra. Küçük oğlum saçlı doğdu Allah’tan 😁
aasyaamomm midekoruyucu ben normalde hep pembe giydirmezdim gri mavi yeşil filan giydirdigm zaman hep oğlun ne tatlı diyolardi erkek demesinler diye şimdi hep pembe giydiriyorum 😄
aasyaamomm elifineylulu badem yağı filan da sürüyorum devamlı saçlarına kirpiklerine filan ama inşallah çıkar
aasyaamomm UraSsmom bende Sebamed kullanıyorum erkek çocuğu olsa bı nebze yine o kadar değil de kız olunca saç biraz daha sıkıntı 😊
midekoruyucu aasyaamomm ben pembe giydiriyorum da noluyo, kız mı erkek mi diye soruyolar 😬 o kadar süslüyorum gene diyolar gene 😂
elifineylulu aasyaamomm Normal Canim hatta sırt üstü yattığı için arka tarafı baya keldi şimdi uzuyor Sıkma canını biraz zamanı var
EfemAdam Benim kizimda 6 aylik saclari cok az goren erkekmi diyo pembe giydirmesem erkek olduguna inanacaklar 😊
zarifhanim aasyaamomm 8 aylık. Hastanede benim kızımı da len diye sevdi hemşireler bakıcılar 🥲 bir miktar üzüldük ama alışıyoruz. Taç toka taktırmıyor hiç 😄
Birkucuksayrameselesi aasyaamomm kardesimin saci hic yoktu 1 yasini geciyordu seyrek seyrekti fazla yoktu hicbirsey yapmadi annem suan 15 yasinda saclari cok gur ve saglikli.
Hayatkisa1126 aasyaamomm zeytin yağı çok saglikli ve gür yspiyor canim yigenimde oyleydi yengem hep zeytin yağı sürdü banyodin sonra ama 9 yaşında saçları belinde ve çok gür
blue5 aasyaamomm ay benim oğlum da keltoş iki gram saci vardi onlarda döküldü 😅 Cikar insallah ne iyi gelir bilmiyorum.