Oğlum 6 aylık 2 aydır geçmeyen egzaması var.Doktor Fucidin krem vermişti fakat anlık geçiyor.Alerji bölümne randevu aldım götüreceğim ama şimdilik şanpuanını değiştiriyorum.Johnsons baby kullanıyordum kafa derisi bile pul pul döküldü her banyo sonrası kıpkırmızı oluyordu.Dün sebamed aldım sabunu ve losyonu.Bugün yıkayıp deneyeceğim.
Kullanan var mı acaba ? Memnun kaldınız mı