Uyumsuzz Bende 3 aylıkken bebeğimin etini kesmiştim bayağı kanadı baticon sürdüm bastırdım bant koydum eldiven geçirdim.Uyudu 3 saat falan sonra bakayım dedim maalesef kan durmamış çok yoğundu.6 saat boyunca durmadı acile götürdük pansuman gbi bişi yaptılar bişi sürdüler durdu şükür.Panikletmek istemem ama lütfen sık sık kontrol edin.Ve acildeki doktor aklınızda bulunsun kan durana kadar bastırın elinizi hiç kaldrıp bakmayn anca öyle durur demişti
Geçmiş olsun🙏