Kızlar ya geçen ayda rüyamda 3 4 defa hamilelik testi yaptigimi pozitif çıktığını gördüm ama eşim biraz kaçmış olabilir demişti oyuzden şüpheleniyordum bu ay hiç bir şüphem yok tabi geri çekilme yapıyoruz ,9 unda adet olmam gefsk bugün gene rüyamda hamilelik testi yaptigimi gördüm 8 inde de doğum günum bugün bi test alcam acaba varsa çıkarmı adete 3 gün kala