Bizde 3 aylık iken buldu bu illet önce çocuk dr gittik kortizonlu krem verdi ve süt alerji dedi anne sütü almadığı için mama yi özel mama raporu çıkarttı ama olmadı sonra cildiye dr gittik oda farklı bir kortizonlu verdi ama olmuyordu geçmiyordu daha çok yayiliordu tekrar başka bir çocuk dr gittik o daha farklı bir krem derken buradan birisi instagrmdan bir aktar önerdi ama guvenemedik gün geçtikçe yüzüne kafasına kollarına yayılmaya başladı derken bir 3 dr daha gezdik 6 dr un 6 sıda farklı kortizonlu krem verdi her gecengun daha kötüye gidiyordu en son dayanamadık buradan önerilen o siteye siparis vermeye karar verdik özel dogal karısım diye 2 krem 1 cay 1 sabun verdi ve üstüne İnt. Kukurtlu suyun iyi geldiğini öğrenince birde kukurtlu havuza soktuk çok şükür 4 ay gecmeyen egzama 10 gün icinde geçti. Tabi burada çoğu insana tek tek önerdim bu siteyi bazıları reklam dedi bazıları güvendi yinede ben buradan önermek istiyorum kesinlikle eğer gecmeyen egzama varsa instagrmdan lokmanaktar_snmbrc sayfasına bir göz atın. Bu arada mustela stelatopia herkese iyi gelirken bizde aşırı derece kizariklik yapti kullandığınız nemlendiricileri iyi takip edin sürdükten sonra gözlem yapın bazıları daha kötü yapior. Şimdiden herkese geçmiş olsun inşallah şifasını biran önce bulursunuz