Ben nerde hata ettim yada neden böyle bilen yazarsa sevinirim 10 aylık olacak haftaya ama gece sayısız kez uyanıyor 2 aylık olduktan sonra asla uyandırmadım emzirmeye ki alışkanlık eder uyanır diye ama korktuğum başıma geldi yüz kere uyanıyor 5-6 aylıkken hiç uyanmazdı büyüdükçe uyandır oldu birde son günlerde ağlıyor hiç bişey istemiyor ne uyanıyor ne uyuyor uğraşıyorum öyle uyuyor altta iki dişi var üstler çıkacak sanırım ondan olabilir mi alt dişler çıkacağı zaman bile böyle olmadı