Kubra021 Merhaba kizlar bebeğim 3 aylikken aile hekimimiz 3 ayda asi yapilmiyor boy kilo takibi yapılıyor dedi diye hatırlıyorum sizce dogrumu siz yaptırdınız mi ve 4 aylık oldu bugün ne aşısı yapılıyor 4 aylikken
C-Efe Kubra021 biz 3 aylıkken rota virüs olduk istege göre yapıliyor kendin aliyosun bunu saglık ocagı ile görüs istersen
MyEternalLoveNoyann Kubra021 3aylikken rotavirus istersen yaptırıyorsun onun dışında sağlık ocağının vurduğu aşı yok bizide 3.ayini doldurunca ara kilo boy soyle 4.ayda da aşıya gel diye çağırdılar.
Kubra021 Kk41 Esim çalıştığı için zmaani olmuyor izin günlerinde de hafta sonuna denk geliyor ne yapacam bilmiyorum
Kk41 Kubra021 rotayı yaptıramazsınız artık 4 aylık olmus. 4 ay aşısı var karma aşı sağlık Ocagı bilgilendirir
Birkucukkelebek Kubra021 bence çok şanslısınız yaptırmadıgınız için. Emin olun bebeğim rota virüsü olsa bu kadar sorun yaşamazdık. 4 Aydır yan etkilerini atmaya çalışıyoruz vücudundan.
Kahvegerek Burda bebek takibininde aşı ayları ve adları yazıyor ordan da bakabilirsiniz cevabı yazmışlar zaten ama aklınızda bulunsun