Annee1 doğduğundada küçüktü ama hatırlamıyorum bıngıldağı kapandıktan sonra daha az büyüdü kafası problem etmeyin gelişimi iyi ise bide doktorumuz anormal bir durum olsa kafasında şekil bozuklukları olabilir demişti şakaklarda çökme anıl bölgesinde çıkıntı falan hiç korkmayın genetik oluyor ablası var onunda başı küçük yaşıtlarına göre