Merhaba kızım 51 günlük bu gece burun tıkanıklığı yoğun bir hırıltısı olduğunu fark ettim akşam saatlerinde de bir kaç kez hapşırmıştı nezle grip gibi bişey mi oldu bilemiyorum burun temizliği konusunda birşeyler izledim serum ve şırınga yöntemini kullananınız var mı annem eskiden böyle şeylerin hiö olmadığını söyleyerek pek yanaşmıyor açıkcası ben de bu güne kadar burun tıkanıklığı falan hiç yaşamadığım için bebeğe özel bir burun temizliği yapmadık şuan bebek çok huzursuz burnun görünüründe hiç bir şey yok ancak hırıltı var sizce ne yapmalıyım çocuk doktoru olmaysn bir ilçedeyim şuan ateşlenmesi falan yok ama grip falan olduğunu düşünmüyorum 0-3 ay bebekler sadexe burundan nefes alırmış bunu yeni öğrendim ve beni çok tedirgin etti böyle birşey yaşanınız var mı serum olayını yapayım diyorum