dolunay01 Valla bu ay inşallah biter.Daha ayın 6 sı 😣 Atak haftasında gösteriyor bitmesine 7 gün kaldı diyor.Çok dalgalanma oldu.3 4 gün önce melek tam.Ama 2 gündür felaket ç.Ondan önce de ağlama krizine giriyordu.Dpktorlara maşallah atak haftasını acaba hocam dediğim de o ne diyor.🤣 Yani artık atak dönemine de inanmak istemiyorum.