Redpepper Bebeğim 3 aylık, elini emmeye başladı sürekli aç gibi, ben de emin olamıyorum artık aç mı değilmi diye çünkü emerken de böyle çok fazla emmiyor gibi geliyor. Uykuya dalarken, sonra uyku arasında yapıyor bunu. Bir de huysuz sürekli. Acaba açmı
Ysmn-bdl Redpepper kesinlikle açlıktan değil ellerini keşfediyor 😃 ben tıka basa karnını doyurur bırakırdım elleri direk ağzında 😂 bizim ki 4 ayı bitirecek yeni bıraktı emmeyi 😄 taaaa mutfaktan şapır şapır duyardım sesini 😂