Arkadaslar ben 20 mayisda sezeryan oldum. Sezeryandan sonra cok guzeldi dikislerimde sorun uoktu yalniz simdi havalar isindi ve gobegim dikisin uzerine katlaniyor dikislerim
kizarmaya basladi. Bebegiminde gaz sorunu var surekli oturup onu emzirip onla ilgileniuorm ama dikisler baya acimaya basladi. Basina gelenler sizler ne yapiyorsnuz nasil kuru tutuyorsunuz