Sütüm tam bebeğime yeticek kadar geliyor. Ama nerdeyse emzirmeye başladığım andan bitene kadar hep süt tazyikle geliyor. Sürekli boğazına kaçıyor ağlıyor ememiyor. Meme reddi olucak diye korkuyorum. Üç gündür çoğunlukla pompayla sağıp vermek zorunda kaldım. Yatarak emzirmeyi denedim olmadı. Üstüme yatırdım yer çekiminden dolayı belki boğazına kaçmaz diye o da işe yaramadı. Pompayla çektirdim önden yine aynı tazyikle gelmeye başladı. Pompa tazyiki arttırırmış diye okudum bir yerde ama elle sağımla sütü çıkartamadım. Evde şırınga var biberonla vermeyeyim dedim. Onu da yapamıyorum. Bir türlü yerinde durmuyor. Hep dökülüyor süt. Silikon göğüs ucu koruyucu vardı evde. Onla tazyik boğazına kaçmıyor ama silikon ucu da tutamıyor oğlum sürekli yerinden kayıyor birde silikon uç. Başka bir uç alsam kaymayanı var mıdır? Bir de pamukçuk mu bebeğin dilinde yara yapabiliyormuş silikon uç bu da doğru mu?