Elifiknr Hanımlar 2 buçuk ay önce sezeryan oldum doğumdan sonra ilk kez adet oluyorum bugün 3. Günümdeyim ama şu 3 gündür hayatımda görmediğim kadar kanamam oluyo bu durum normalmi acaba bir bilgisi olan varsa yazabilirmi
Aniliko Elifiknr ben de 3. Ayda adet oldun. Normalde 4. Gün biten adetim 11 gündür devam ediyor son günler lekelemeyin şeklinde ama ben de dediğiniz gibi çok kanama yaşadım. Doğumdan sonra normalmiş bu
Findikfistik Elifiknr Bende sezaryenden sonra 55. Günde adet oldum ve dediğiniz gibi aşırı bi kanama oluyordu. Doğumdan sonra normal diye düşünmüştüm .
KaganinAnnesi26 Elifiknr benimde öyle olmuştu günlük 1 pedi bile doldurmayan kanamam dolup taşıyordu gerçi hala öyle 🤷🏻♀️
Elifiknr Aniliko benimde 5 gün falan sürer 3. Günüm azalırdı adetim ama şuan hiç azalma belirtisi yok tam gaz devam ediyo😀
Deletedmom454 Evet gayet normal hatta iyi bile tamamen içiniz temizleniyo çünkü sezaryen normal doğum gibi olmadığı için
Deletedmom454 Elifiknr Bende yaşamıştım ilk zamanlar bu ne acaba bi sorun mu bu diye ama çevremde bu konuyla ilgili bilgisi olan kime sorduysam benim size verdiğim cevabı verdi sonra doğum doktorumada sordum o da aynını söyleyince rahatladım normalde bende 5.gün temizlenen bi insandım ama artık öyle diil
Elifiknr Deletedmom454 bende diyorum acaba bi problemmi var aman çok şükür bişey olmasında içim rahatladı